Najčešće postavljana pitanja

 

  • 1. Šta je mesečni Box? Kupovinom mesečnog Boxa upoznaćeš nove brendove i isprobati preparate namenjene svom tipu kože. Tako ćeš uštedeti vreme i lako kupovati one sa kojima si bila zadovoljna.
  • 2. Kako kupiti Box? U rubrici PurityBox biraj jedan od mesečnih Boxeva, Classic, Kid ili Weekend i potvrdi svoju kupovinu. Proizvodi će biti namenjeni nezi lica, tela, kose, Troškovi poštarine uračunati su u cenu članarine.
  • 3. Kada možeš videti sadržaj novog Boxa? Sadržaj Boxa objavljujemo prvog do petog dana u mesecu.
  • 4. Kada možeš očekivati isporuku Boxa na adresu? Boxeve isporučujemo u prvoj nedelji meseca za prethodni mesec.
  • 5. Šta je Anketa? Da li je važno da je popunjavam? Anketa će reći mnogo o tebi, a mi ćemo tome prilagoditi proizvode tvojim potrebama.
  • 6. Dopada ti se ideja mesečnog Boxa, da li bi želela pokloniti Box prijateljici? Biće iznenadjena tvojom originalnom idejom.
  • 7. Da li se troškovi poštarine plaćaju dodatno? Za svaku kupovinu u iznosu većem od 3.000,00 rsd poštarina za teritoriju Srbije je besplatna. Za kupovinu u iznosu do 3.000,00 rsd, cena poštarine je 150,00 rsd. Cena poštarina je uračunata u cenu mesečnog Boxa.
  • 8. Šta se dešava ako je određeni proizvod trenutno nedostupan? Unapred se izvinjavamo ako se to desi. Ne bismo voleli da ostaneš bez željenog proizvoda, pa te molimo da nas obavestiš mailom na office@puritybox.net, a mi ćemo te obavestiti kada proizvod bude ponovo dostupan. 
  • 9. Ako promeniš adresu boravka, da li možeš dobiti porudžbinu na novu adresu? Naravno! Molimo te da promeniš svoju adresu u registracionom formularu.
  • 10. Koliko proizvoda sadrži Box? Box sadrži 4 ili 5 proizvoda mini, putnog ili originalnog pakovanja.
  • 11. Čini ti se da je određeni proizvod veoma interesantan, ali ne znaš kako se ispravno koristi. Mi činimo za tebe mnogo više od samog slanja Boxa. Želimo da pomognemo savetima i sadržajnim uputstvima za svaki proizvod. Odgovore i uputstva rado ćemo poslati mailom.
  • 12. Da li se članarina, osim debitnom ili kreditnom karticom, može platiti i na neki drugi način? Mozete plaiti i pouzećem. 
  • 13. Da li je plaćanje karticom na portalu puritybox.net (puritybox.rs) bezbedno? Prilikom plaćanja karticom unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici banke. Povraćaj sredstava se vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.
  • 14. Kako sakupljaš PB bodove? Pri učlanjenu dobijaš10 bodova. Svaki Box (za mesecne pretplatnike) 10 bodova. Za 1 potrošen evro (ili dinarsku protivvrednost) dobija se 1 bod. Za učlanjenje predložene drugarice dobija se 50 bodova. Za svaku recenziju (proizvoda iz mesečnog box-a) dobija se 5 bodova.
  • 15. Kako koristim PB bodove? Za svakih 50 skupljenih bodova možeš koristiti popust od 500 rsd. Za 60 skupljenih bodova popust je 600 rsd i preostaje 10 bodova. Pri finalizaciji kupovine klikni na iskoristi bodove.
  • 16. Da li se bodovi prenose u narednu godinu ako se ne iskoriste do kraja tekuće? Ne, skupljene bodove iskoristi do 31.12. svake godine, jer neće biti prenošenja u novu kalendarsku godinu. Obradujte i sebe i druge za Božić i Novu Godinu!
  • 17. Kako platiti karticom? Moguće je plaćanje Visa, Master, Maestro i internet karticama bilo koje banke.
  • 18. Da li možeš vratiti oštećen proizvod? Mogućnost povraćaja robe završava se osmog dana nakon primanja pošiljke. Važno je da je roba vraćena na adresu Gospodar Jovanova 47 u Beogradu u roku od 10 dana nakon primanja pošiljke. Proizvodi moraju biti neoštećeni i nekorišćeni. U slučaju lošeg kvaliteta ili oštećenog proizvoda imaš pravo na hitan povraćaj novca ili zamenu proizvoda odmah po prijemu fotografije koja prikazuje oštećeni proizvod. Fotografiju pošalji na office@puritybox.net.

tret